ייעוץ פנסיוני חינם

יועצים פיננסיים יכולים לחייב במספר דרכים. הם יכולים לגבות עמלה קבועה עבור שירותיהם, לגבות בנפרד עבור כל יצירה שהם מבצעים, או לגבות אחוזים משווי הקרן שלך. עם זאת, אתה צריך להיות בטוח כדי להבהיר מה הם גובים לפני שהסכים להשתמש בשירותיהם.

ארגונים מסוימים מספקים עצות פנסיה כלליות בחינם, אבל לייעוץ ספציפי, יועצים פיננסיים יגבו. לדוגמה, חברת פנסיה וייז מציעה ייעוץ חינם לאנשים בגילאי 50 ומעלה. השירות גם מספק מידע והדרכה על תוכניות פנסיה אישיות. הממשלה הקימה את פנסיה וייז כדי לספק עצות ומידע ללא משוא פנים לאנשים מעל גיל 50.

בהתחשב כמה אתה רוצה לסגת בפרישה היא החלטה גדולה. יש הרבה משתנים שצריך לשקול, כולל הכמות שאתה רוצה להוציא על נסיעות, חשבונות ושירותי בריאות. יתר על כן, תצטרך להחליט כמה להשקיע בפנסיה שלך. לקרנות פנסיה שונות יש רמות סיכון שונות והחזרים. יועץ פיננסי יכול לעזור לך לאזן את גורמי הסיכון והתגמול.

מלבד ייעוץ פנסיוני מיועצים פיננסיים, תוכל גם להיוועץ באתר של – שאול את לחמן הוא אתר אינטרנט עם מידע פיננסי שימושי . בין אם אתה במקום עבודה עם פנסיה או לא, האתר הזה יכול לעזור לך לקבל החלטה מושכלת.

בחירת קרן הפנסיה הטובה ביותר יכולה להיות מבלבלת ומסובכת, אז זה רעיון טוב לקבל עזרה מיועץ. זה יכול לעזור לך להימנע מהונאות ולוודא שאתה מקבל את העסקה הטובה ביותר. עצות פנסיה בחינם יכולות לעזור לך לחסוך כסף ולקבל החלטה מושכלת. אם אתה לא מרוצה מקרן הפנסיה שבחרת, אתה תמיד יכול לעבור לתכנית טובה יותר.

בהתאם לאופי הפנסיה שלך, אולי תזדקק גם לייעוץ בנוגע לסוג הקצבה שתקנה. קצבאות יכולות להיות קשות להשוואה בין חברות ביטוח שונות, אבל קצבאות הן אפשרות גדולה שמבטיחה הכנסה קבועה לאורך כל חייך. ועדת הסחר הפדרלית מזהירה חיילים משוחררים להיות זהירים כשפונים לייעוץ פנסיוני חינם מיועצים חסרי מצפון. הם עלולים לנסות להערים על אנשים להשקיע במוצרי ביטוח או להעביר את נכסיהם לקרן נאמנות. בנוסף לבזבוז זמנם וכספם, אתה עלול בסופו של דבר לאבד זכאות מדיקייד.

העצה לפנסיה נמוכה, וזה אולי מפתיע בהתחשב בעובדה שלרוב הגמלאים אין את האמון למיין תכנוני פרישה בעצמם. על פי סקר שנערך לאחרונה, כמעט שלושת רבעי המשיבים אינם חשים בטוחים מספיק כדי לעשות זאת ללא עזרה. באופן מסורתי, כאשר אנשים פרשו, היה להם פנסיה במשכורת אחרונה. בדרך כלל, קרנות הפנסיה שלהם שימשו לרכישת קצבה, שהבטיחה להם הכנסה קבועה לכל החיים.