כיצד לבחור חברה כדי ליצור תווית יין

תווית יין היא מקור מידע חשוב עבור הצרכנים. זה אומר לך איזה סוג של יין אתה שותה ומאיפה זה בא. לפעמים, זה המקור היחיד של מידע להערכת יין. במאמר זה תלמד כיצד לבחור חברה שתוכל ליצור עבורך תווית יין. תלמד גם מדוע חשוב לשכור חברה עבור תווית היין שלך. אחרי הכל, אתה רוצה את התווית להיראות טוב ולספר לאנשים כמה נפלא היין.

מה לדעת על תוויות יין

אם אתה חובב יין, אתה בטח יודע שתוויות יין הן חלק עצום מחוויית הקנייה. אבל מה בדיוק הם מכילים? תווית צריכה לספר לך כמה דברים חשובים, כולל סוג היין, המפיק, הבציר ומגוון הענבים. הנה סקירה של כמה מן ההיבטים החשובים ביותר של תוויות יין. יש לקוות, מידע זה יעזור לך לבחור את בקבוק היין המושלם. אם לא, הנה כמה דברים בסיסיים שכדאי לדעת.

ראשית, מה ההבדל בין יינות זניים ולא זניים? תוויות זני דורשות כי 85% מהיין ייוצר מאותו זן ענבים. זה הופך נפוץ יותר ויותר באירופה, אם כי רוב הכינויים הצרפתיים עדיין אוסרים על אזכור זנים בתוויות הקדמיות. חשוב לציין כי אזורים באיטליה, ספרד ופורטוגל נעים לעבר תוויות זני. חשוב לדעת אילו הבדלים קיימים בין אזורים מכיוון שזה יכול להשפיע על בחירתך.

לאחר מכן, להבין מה פירוש מונח מסוים. יינות מסוימים עשויים כולו מענבים לבנים, ואילו יינות מבעבעים יכולים להיות עשויים מפינו נואר אדום. ישנן גם תקנות המונעות מיקבים לתייג את המוצרים שלהם כמשהו שהם לא. על ידי הבנת תקנות אלה, אתה יכול לבחור יין שטעמו נהדר מבלי להטעות את המינוח המטעה שעל התווית. אז, מה בדיוק על תווית יין?

למה לשכור חברה לעשות תוויות יין?

ישנם יתרונות רבים של שכירת חברה לעיצוב תוויות היין שלך. לא רק אתה יכול להיות סמוך ובטוח של איכות העיצוב, אבל אתה יכול גם לעבוד עם מעצב ישירות ולא שכירת פרילנסר. אתרי מיקור המונים, כמו עיצובהיל, מאפשרים לך לעבוד עם מעצבים גרפיים ולספק משוב. אתה יכול גם לבחור מעצבים על פי העיצוב שאתה הכי אוהב. אבל מה כל כך מיוחד באתרי מיקור המונים?

תוויות יין בהתאמה אישית לא רק עוזרות לך להתבלט מהמתחרים, אלא יש להן גם יתרונות גדולים לשיווק כללי. כולם משתמשים במדיה החברתית כיום. אתה יכול ליצור פוסטר, לפרסם סרטון ולהפיץ פליירים. העובדה שלבקבוק היין שלך יש תווית ייחודית ומושכת את העין תעזור לצרכנים שלך לזכור את המותג שלך ולרכוש את היין שלך! זו תהיה המתנה הזכורה ביותר שמישהו יקבל! להלן שלוש סיבות מדוע כדאי לשקול לשכור חברה לייצור תוויות יין.

בעת בחירת שירות עיצוב, לבדוק את ההסמכה שלהם. כמה חברות עיצוב תווית יין בעיצוב אישי מתמחים בעיצוב תוויות עבור מדינות ספציפיות או שכבות. אתה יכול גם לדפדף בתיק העבודות שלהם באופן מקוון. ומכיוון שתוויות יין יכולות להיות מותאמות אישית במיוחד, תוכלו גם לבחור לעצב את התוויות שלכם בסגנון מסוים. ברגע שאתה מוצא את האדם הנכון, אתה יכול בקלות לבצע הזמנה באינטרנט. אז, למה לא לנסות את זה?

כיצד לבחור חברה לעשות תווית יין?

אם אתה משיק מותג יין חדש, עליך לבחור עיצוב תווית יין שימשוך צרכנים. העיצוב של תווית היין שלך חשוב מכיוון שהוא מעביר את המסר שאתה רוצה לשלוח. כרם וינטאג ' בצרפת עשוי לרצות לתקשר את המוניטין שלו כמותג אמין, ואילו יינן חדש באורגון עשוי לרצות להתמקד במובהק שלו. ללא קשר לכוונות שלך, חשוב לעצב את התווית שלך עם קהל היעד שלך בראש.

בחירת מלאי הפנים הוא גם חשוב. למרות שזה מפתה להתפרע עם העיצוב שלך, אתה צריך להישאר בטווח מסוים. בחירת המלאי עוזרת להעביר את חזון המותג שלך ומאפשרת אפשרויות התאמה אישית המושכות את העין. בנוסף, שקול את ערכת הצבעים של תווית היין שלך. זה יעזור ללקוחות שלך לזהות בקלות את היינות שלך. בסופו של דבר, בחירת יצרנית תוויות יין צריכה להיות מאמץ שיתופי.

הצעד הראשון להחלטה על עיצוב תווית יין הוא מציאת יקב שעושה התאהבויות מותאמות אישית. אמנם זה לא תמיד הכרחי, אבל זה יכול לעזור אם היקב מציע שירותים נוספים, כמו בקבוק. עדיף לדבר עם מספר מתקנים ולהחליט על אחד המתאים ביותר לצרכים שלך. עליך להגדיר גם נישה והצעת מכירה ייחודית. על ידי יצירת תווית שמטרתה להתבלט בשוק, יהיה לך קל יותר לשווק את היין שלך.