למה משמשים גלילי מדבקות בהתאמה אישית?

גלילי מדבקות בהתאמה אישית הם דרך מצוינת לקדם את העסק שלך ולהעלות את המודעות למותג. לא רק שהם קלים ליישום ולהדפסה בכמויות גדולות, אלא שהם גם חסכוניים.

ניתן להתאים אישית את גלילי המדבקה שלך עם לוגו, עיצובים וצבעים משלך. בנוסף, יש לך את החופש לבחור צורת גליל, גודל וסוג למינציה המשקף בצורה הטובה ביותר את המוצרים ואת תדמית המותג שלך. עם לחמניות מדבקה מ StickerRolls.com, עיצוב מדבקות מעולם לא היה פשוט יותר!

מהם גלילי מדבקות בהתאמה אישית?

גלילי מדבקות בהתאמה אישית הם דרך חסכונית לקדם את שם המותג והלוגו שלך בעיני הציבור. הם נהדרים לאריזה, מתנות או הפצצת מקל כללית באירועים כמו תערוכות וכנסים ברשת.

תוויות אלה יכולות להיות פיתרון נהדר לעסקים שצריכים לתייג כמויות גדולות של מוצר, מכיוון שהם מתאימים לרוב מכשירי התווית ודורשים מאמץ מינימלי ליישום. מסעדות, עסקים מסחר אלקטרוני, ואפילו קווי ייצור בחברות גדולות יותר לעתים קרובות לגייס את עזרתם כאשר תיוג פריטים גדולים.

יתרון נוסף של מדבקות מותאמות אישית על גליל הוא מהירות ההדבקה, שלהם-65% מהר יותר מאשר תוויות מודפסות על גיליונות! זה הופך אותם לבחירה מעשית במיוחד עבור עסקים כמו מפעלים לבקבוקים וקווי ייצור מזון. בבדיקות שלנו, החלת 1,000 3 סנטימטר עיגולים בנפרד לקח 2 שעות ו 17 דקות, אבל באמצעות מדבקות מגיליון רק לקח 48 דקות!

תוויות מותאמות אישית על גליל יכולות להוות פיתרון חסכוני לפרויקטים שונים, תלוי בגודל המדבקה, בחומר ובכמות שהוזמנה. באופן כללי, ככל שתזמין יותר מדבקות כך הוא זול יותר; עם זאת, עסקים שדורשים רק כמה מאות מדבקות עשויים למצוא שימוש בגיליונות מדבקות במקום לגלגל תוויות מותאמות אישית חסכוניות יותר.

מה היתרון במדבקה מותאמת אישית?

גלילי מדבקות בהתאמה אישית מציעים פתרון חסכוני לתיוג כמויות גדולות של מוצרים. הם יכולים להיות מנוצל כדי לקדם פריט או אירוע הקרובה, או פשוט תיוג בנקודת המכירה.

גלילי מדבקה בהתאמה אישית מגיעים בכל גודל וצורה שאתה זקוק להם, מכיכר למלבן, עיגול לסגלגל. בחר את הצורה המייצגת בצורה הטובה ביותר את התדמית או העיצוב של המותג שלך להשפעה מרבית!

בחירת נייר המדבקה שלך ממלאת תפקיד משמעותי באסתטיקה והתחושה הסופית של המדבקות שלך. נייר לבן מספק גימור מט, בעוד למינציה מבריקה מספקת עמידות לשמן ומים למוצרים החשופים לאלמנטים.

היכן להזמין גיליונות מדבקה מותאמים אישית?

אם אתה צריך להדפיס מספר רב של מדבקות במהירות ובנוחות, גיליונות מדבקה מותאמים אישית הם פתרון אידיאלי. גיליונות מדבקה מאפשרים לך להדפיס מדבקות מרובות על גיליון אחד בכל צורה או גודל!

בעת הזמנת גיליון מדבקה מותאם אישית, יש לך את החופש לבחור את גודל ומספר המדבקות לכל גיליון. בנוסף, עם כל הזמנה מגיע עיצוב בלעדי מודפס על כל גיליון!

יש לך את החופש לבחור איזה חומר המדבקות שלך צריך להיות מודפס על. ויניל הוא לרוב האפשרות הטובה ביותר בשל עמידותו ועמידותו בפני אלמנטים סביבתיים קשים כמו אור שמש, לחות ושמנים.

אפשרות פופולרית נוספת היא ויניל לבן. חומר מדבקה רב-תכליתי וחסכוני זה יכול לשמש למטרות רבות ושונות, החל מעטיפות רכב ועד תוויות מזון.

קיימות חלופות אחרות, כגון בופ (פוליפרופלין) ונייר דביק. בעוד חומרים אלה הם פחות עמיד מאשר ויניל, הם עדיין יכולים להיות מועסקים עבור יישומים שונים.

בתוך דקות לאחר העלאת הגרפיקה שלך, אתה יכול לקבל הוכחת עיצוב. זה מספק ייצוג מדויק של איך המדבקות ייראה פעם מודפס-אז זה חכם לבקש אחד לפני ההזמנה! ברגע מרוצה שלך הוכחה, אתה יכול להזמין שלך מדבקת גיליון.

לפרטים נוספים הקליקו

https://labels.co.il/