מהן משכנתאות הפוכות? ‏

בין אם אתה שוקל משכנתא הפוכה, או שכבר התחיל את התהליך, חשוב לדעת למה אתה נכנס. בדרך כלל, הלוואה מסוג זה מאפשרת ללווה לגשת לערכו הלא ממומן של רכושו ללא צורך בתשלומי משכנתא חודשיים.

כמה זמן משכנתא הפוכה ממוצעת לוקחת?

שלא כמו משכנתא מסורתית, משכנתא הפוכה מאפשרת ללווה להשתמש בהון העצמי בביתו כדי לשלם תשלומים חודשיים. עם זאת, יש לפרוע את ההלוואה כאשר הבית נמכר. משמע הדבר שללווה חייבת להיות הכנסה נאותה כדי לעמוד בתשלומי המשכנתא שלו.

סכום הכסף שלווה יכול לקבל ממשכנתא הפוכה תלוי במספר גורמים. אלה כוללים את סוג ההלוואה, את שיעור הריבית ואת שווי השוק של הבית.

הדרך הטובה ביותר להוציא את המירב ממשכנתא הפוכה היא להשוות מלווים ותנאים. אתה רוצה לדעת איזה מהם יתאים לצרכים שלך הכי טוב.

סוג ההלוואה שאתה בוחר תלוי גם בכמה כסף אתה רוצה ללוות. משכנתא להמרה ביתית היא אחד הסוגים הפופולריים ביותר של משכנתא הפוכה. הסכום שאתה יכול ללוות מבוסס על ערך הבית שלך, הגיל שלך, ואת שיעור הריבית הנוכחי.

סוג אחר של משכנתא הפוכה הוא משכנתא הפוכה קניינית. סוג זה אינו מגובה על ידי הממשלה הפדרלית.

אם אתה שוקל משכנתא הפוכה, אתה צריך לדעת כל מה שיש לדעת על ההלוואה לפני שאתה מגיש בקשה. התהליך יכול להיות מבלבל ומאיים, כך להיות בטוח לעשות את המחקר שלך.

האם זה כדאי לעשות משכנתא הפוכה?

לקיחת משכנתאות הפוכות יכולה להיות דרך טובה להפוך את ההון של הבית שלך למזומן. אתה יכול להשתמש בו כדי לשלם על חשבונות רפואיים, או כדי לשלם על התחזוקה של הבית שלך. סוג כזה של משכנתא יכול לעזור לך לעמוד בהוצאות הפרישה. זה גם יכול לעזור לך לשלם משכנתא קיימת.

משכנתאות הפוכות הן אפשרויות נהדרות לבעלי בתים שמצבם הבריאותי טוב ורוצים להישאר בבתיהם. שיעורי הריבית על הלוואות אלה הם בדרך כלל נמוכים יותר מאשר סוגים אחרים של משכנתאות, אשר יכול לחסוך לך כסף לאורך זמן.

אם אתה מעוניין לקחת משכנתא הפוכה, לוודא שיש לך תכנית פיננסית מוצקה במקום. תחקור קצת ותיוועץ ביועץ פיננסי עצמאי. אם אין לך תוכנית במקום, אתה עלול לבזבז את זמנך.

מהם 3 הסוגים של משכנתאות הפוכות?

לקחת משכנתא הפוכה זו דרך טובה לכסות את ההוצאות שלך בפרישה. יש כמה סוגים של משכנתאות הפוכות שצריך לבחור מהן, אז האפשרות הטובה ביותר עבורך יכולה להיות תלויה בצרכים שלך.

המשכנתא ההפוכה הפופולרית ביותר היא משכנתא Home Equity Conversion (HECM). המוצר הזה מגובה על ידי הממשלה הפדרלית, כך שאתה יכול להיות בטוח כי המלווה שלך ישלם לך בחזרה. הסכום שניתן ללוות תלוי בגילך, בערכו של ביתך ובשיעורי הריבית הנוכחיים.

אתה יכול לקבל את הכספים מהמשכנתא ההפוכה שלך כשורה של אשראי או כתשלומים חודשיים קבועים. ייתכן גם שתידרש לערוך תיקונים בביתך. בנוסף לתשלום מסי רכוש וביטוח בעלי בתים, ייתכן שתצטרך לשמור על הבית בתיקון טוב.

אם אתה מעוניין במשכנתא הפוכה, תצטרך להתייעץ עם יועץ פיננסי עצמאי. היועץ שלך יכול לעזור לך להבין את היתרונות והחסרונות של ההלוואה ולהחליט אם זה הסוג הנכון בשבילך.

כדאי שתשקול גם משכנתא הפוכה פרטית שמציעים המלווים הפרטיים. הלוואות אלה יכולות לספק מקדמה גדולה יותר מהלוואה של HECM. משכנתא הפוכה פרטית אינה מגובה על ידי הממשלה הפדרלית.